آندروید
| سایت تخصصی دانلود بازی برنامه نرم افزار آندروید با لینک مستقیم |
iPhone VO Theme

iPhone VO Theme یک پوسته زیبا و کامل از تم مخصوص گوشی های آیفون هست که شما با نصب این پوسته میتوانید گوشی آندروید خود را کاملا شبیه به آیفن در بیاورد. این برنامه آیکون ها ، پس زمینه و صدای گوشی های اندروید را به استایل گوشی آیفون تغییر می دهد.گوشی آیفون دارای استایلی منحصر به فرد می باشد که خیلی ها آرزوی داشتن آن را دارند.هم اکنون با نصب این پوسته زیبا می توانید گوشی اندروید خود را به آیفونی زیبا تبدیل کنید.



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:direct download IPHONE VO THEME 3,8,0, free download Theme for android, free download IPHONE VO THEME 3,8,0, galaxy tab, با لينک مستقيم, تم و پوسته زیبای و معروف xperia neo, تم و پوسته زیبای و معروف جديد htc, تم و پوسته زیبای و معروف جديد آندرويد, تم و پوسته زیبای و معروف جديد اندرويدIPHONE VO THEME 3,8,0, تم و پوسته زیبای و معروف جديد براي galaxy note, دانلود آندرويد, دانلود با لینک مستقیم IPHONE VO THEME 3,8,0, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف IPHONE VO THEME 3,8,0, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف اندروید IPHONE VO THEME 3,8,0, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف htc sensation, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف آندرويد با لينک مستقيم IPHONE VO THEME 3,8,0, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف رايگان آندرويدIPHONE VO THEME 3,8,0, تم و پوسته زیبای و معروف galaxy s2, تم و پوسته زیبای و معروف htc, تم و پوسته زیبای و معروف nexus, تم و پوسته زیبای و معروف آندرويد galaxy tab, تم و پوسته زیبای و معروف xperia ray, تم و پوسته زیبای و معروف براي sensation xl, تم و پوسته زیبای و معروف براي xperia arc s, تم و پوسته زیبای و معروف جديد desire, تم و پوسته زیبای و معروف جديد hd2, تم و پوسته زیبای و معروف جديد htc, تم و پوسته زیبای و معروف جديد آندرويد, تم و پوسته زیبای و معروف رايگان galaxy tab,
ارسال توسط مهدی
GO Launcher EX

اگر از محیط گوشی خود خسته شده اید و دنبال تنوع هستید ما به شما یکی از محبوبترین برنامه های لانچر آندرویید یعنی Go Launcher EX را معرفی میکنیم. از ویژگی های این برنامه میتوان به صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
One Epic Game

One Epic Game یک بازی هیجانی و اکشن میباشد که شما در این بازی باید یک سلاح انتخاب کنید و قدم در راه قهرمانی بردارید . هرچیزی که بر سر راهتان می آید را نابود سازید . بیگانگان سیاره زمین را تسخیر کرده اند و این وظیفه شماست که به خاطر بشریت از وجود آن دفاع نمایید.



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
Lucky Patcher

 

 امروز نرم افزار کاربردی برای رهایی از دست خطای License هنگام اجرای بازی ها و نرم افزارها معرفی میکنیم. LuckyPatcher ابزار برای دور زدن مجوز (License) برای Premium بودن نرم افزارها است. البته هنوز تمامی برنامه ها ساپورت نمیشه و در نسخه های بعدی کاملتر خواهد شد. برای استفاده از این patcher گوشی شما باید روت شده باشد.



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
MXHome Launcher

 MX Home لانچری است که افکت های سه بعدی را بروی ‘Theme page’ اختصاصی می کند. این برنامه تجربه کاملا متفاوتی  را توسط  نکات برجسته از جلوه های سه بعدی و ایده های خلاقانه فراهم میکند.
ویژگی های اصلی:
حرکت سه بعدی پویا
مدیریت سریع برنامه ها
جلوه ها ی صوتی و گرافیکی مختلف
جلوه سه بعدی حباب آب در پس زمینه
میانبر برای 8 برنامه عمده
سینی کنترل [Battery, Wi-Fi, BT & sound]



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی

اولین و مهم ترین عاملی هم که در دادن رتبه به سایت ها توسط گوگل بررسی میشه ، بک لینک هست … عوامل دیگری هم موثره ولی هیچ کدوم به اندازه ی بک لینک مهم نیستن .
در برخی موارد مشاهده شده که در اثر افزایش بک لینک ، پیج رنک سایت هایی از صفر شده 4 !
اگر بخوام در این مورد توضیح بدم چند صفحه ای میشه و حوصله ش رو هم ندارم … کافیه یکم تو اینترنت سرچ کنید . در این مورد تو سایت ها زیاد نوشتن …
فقط این رو بدونید که کافیه لینک شما برای مدت نامحدود در این سایت ها قرار بگیره …
در اینده که رتبه شما بالا رفت گوگل رتبه های اول جستجو ها رو به سایت شما اختصاص میده و به تدریج بازدیدکننده ایرانی زیادی به سایت شما میان و اون موقع است که به هدفتون می رسید .
با کسب 10 زیر مجموعه ، لینک شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیره ، اگر اون 10 زیر مجموعه هم 10 زیر مجموعه بگیرن ، لینک شما 100 سایت نمایش داده میشه و همینطور ادامه پیدا می کنه تا اینکه به مرز یک میلیون سایت برسه و اون وقته که دیگه لازم نیست کاری کنید ؛ ترافیک مادام العمر خواهید داشت .

 

مراحل کار رو در اشکال زیر مشاهده کنید :

 

1 – سایت ها زیر مجموعه شما می شوند :

 

 

2 – زیر مجموعه های شما به صورت جداگانه زیر مجموعه کسب می کنند :

 

 

3 – به همین ترتیب شما زیر مجموعه های تو در تویی خواهید داشت :

 

 

4 – اخرین مرحله که بی نهایت زیر مجموعه کسب می کنید :

 

حالا بریم ثبت نام در سایت

ابتدا رو بنر پایین کلیک کنید(توجه از رفتن به اول سایت خودداری کنید چون این طوری از صفر شروع میکنید و افزایش بازدید کاهش میابد.)

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

به پایین صفحه برید و روی لینکی که در کادر Sponsor Ad هست کلیک کنید . صفحه اون اگهی باز میشه و پس از گذشت ثانیه هایی کدی در قسمت بالای اون به شما داده میشه … اون کد رو در قسمت Sponsor Ad تکست باکس وارد کنید .


در کادر پایین تر هم 6 اگهی تبلیغاتی وجود داره … روی اونها هم کلیک کنید و کدی رو که هر کدوم از اونها بهتون میده رو در محل اختصاصی موجود در تکست باکس وارد کنید .


  حالا مرحله دوم:

یکم پایینتر برید و اطلاعات خواسته شده رو طبق عکس زیر وارد کنید و در نهایت روی دکمه Sign Me Up Now! کلیک کنید.

اگر اطلاعات رو به درستی وارد کرده باشید ، سایت پیغام ارسال ایمیل فعال سازی به ایمیلتون رومیده .
به ایمیلتون مراجعه کنید … سه ایمیل برای شما ارسال میشه . ممکنه به پوشه اسپم ها ارسال شده باشن … در یکی تبریک و عضویت و توضیحات اضافی وجود داره ، در دیگری لینک فعال سازی و در سومی مشخصات لوگین و پروفایل شما درسایت .
وارد ایمیل فعال سازی بشید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا حساب کاربری شما در سایت فعال شه …
پس از فعال سازی به صفحه اصلی سایت برید و بر روی لینک Member Login در بالای سایت کلیک کنید .
در صفحه لوگین باید User id و پسورد خودتون رو وارد کنید … User id در ایمیلی که مشخصات لوگین و پروفایل شما ارسال شده وجود دارد … روی دکمه Login کلیک کنید تا وارد پنل کاربری بشید .
در پنل کاربری با کلیک بر روی لینک Edit My Profile می تونید اطلاعات پروفایل خودتون رو تغییر بدید یا حساب کاربری تون رو حذف کنید .
با کلیک بر روی لینک Edit My Ad می تونید ادرس و توضیح لینک سایتتون رو ویرایش کنید .
با کلیک بر روی لینک See My State می تونید تعداد زیر مجموعه های خودتون در رده های مختلف رو ببینید .
با کلیک بر روی لینک Get My URL & Banners می تونید لینک معرفی خودتون رو دریافت کنید و با استفاده از اون زیرمجموعه کسب کنید . می تونید به صورت لینک یا در قالب بنر در سایتتون قرار بدید … توضیحات کامل در این صفحه وجود داره .
با کلیک بر روی لینک Logout هم که از پنل کاربری خارج میشید .
وقتی کاربری از طریق لینک شما وارد سایت شود ، برای دریافت یکی از کدهای اختصاصی باید بر روی لینک سایت شما کلیک کند … سایت شما برای ثانیه هایی نمایش داده می شود و پس از گذشت زمان کد اختصاصی کاربر نمایان می شود . لینک شما به صورت تصادفی برای بازدیدکننده گان دیگری که قصد عضویت دارند نیز نمایش داده می شود .




تاریخ: شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهدی