آندروید
| سایت تخصصی دانلود بازی برنامه نرم افزار آندروید با لینک مستقیم |
ارسال توسط مهدی
ارسال توسط مهدی

 

ظاهر قفل صفحه نمایش خود را بکلی دگرگون کنید. با استفاده از این تم قفل صفحه را مانند جابجایی اشیاء بین با کابل درآورید. شما همچنین میتوانید 5 میانبر برای برنامه های که بیشتر استفاده میکنید بر روی قفل صفحه نمایش ایجاد کنید و بدون نیاز به باز کردن قفل به آنها دسترسی داشته باشید.

 



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی

 

با استفاده از این تم، قفل صفحه نمایش گوشی خود را تغییر دهید. قفل صفه را با جا گذاری پازل باز کنید. شما میتوانید میانبرهای برای دوربین، اس ام اسو تماسهای خود ایجاد کنید. قبل از نصب این تم باید برنامه GO locker نصب باشد.

 



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی

 

 

امروز با یک تم واقعا زیبا برای عوض کردن ظاهر قفل صفحه نمایش امدم. قبل نصب کردن این برنامه باید دو برنامه GO Launcher EX ورژن  2.67 و یا بالاتر و GO Locker v1.05 نصب داشته باشید. با استفاده از سرچ وبلاگ این دو برنامه را نیز دانلود کنید.

 

 



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی

 

iPhone Notifications مخصوص آن دسته از علاقه مندانی است که دوست دارند محیطی متفاوت در اندروید خود ایجاد کنند. با کمک این نرم افزار، تمام اطلاع رسانی ها اعم از رسیدن پیام کوتاه جدید، داشتن تماس بی پاسخ، دریافت فایل از طریق بلوتوث، یادآوری TASK ها و … شبیه به محیط آیفون ( IOS ) خواهد شد.
 

 

 



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
Cube Theme 4 Go Launcher Ex

Cube Theme 4 Go Launcher Ex

 

Cube Theme یک پوسته طراحی شده برای نرم افزار Go Launcher Ex می باشد که دارای بیش از 425 استایل آیکون های مکعبی می باشد.۶ والپیپر جدید و ظاهر جدید پوشه ها از دیگر امکانات این نسخه جدید می باشد.

امکانات :

دارای بیش از 425 آیکون زیبای مکعبی
۱۰ Dockbar با رنگ های مختلف
۶ والپیپر جدید
2 کشوی برنامه در پس زمینه(شفاف و مکعب)
ظاهر جدید پوشه ها
و …

 



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
New Black iPhone Go Launcher

با استفاده از 560 آیکون های مشکی به سبک آیفون و پس زمینه قفسهای شکل شیشه ای شما می توانید یک سبک جدید را ایجاد کنید. این تم برای لانچر Go Launcher طراحی شده است.

New Black iPhone Go Launcher

 



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
تاریخ: جمعه 5 اسفند 1390برچسب:direct download New Black iPhone Go Launcher, free download Theme for android, free download New Black iPhone Go Launcher, galaxy tab, با لينک مستقيم, تم و پوسته زیبای و معروف xperia neo, تم و پوسته زیبای و معروف جديد htc, تم و پوسته زیبای و معروف جديد آندرويد, تم و پوسته زیبای و معروف جديد اندرويدNew Black iPhone Go Launcher, تم و پوسته زیبای و معروف جديد براي galaxy note, دانلود آندرويد, دانلود با لینک مستقیم New Black iPhone Go Launcher, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف New Black iPhone Go Launcher, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف اندروید New Black iPhone Go Launcher, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف htc sensation, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف آندرويد با لينک مستقيم New Black iPhone Go Launcher, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف رايگان آندرويدNew Black iPhone Go Launcher, تم و پوسته زیبای و معروف galaxy s2, تم و پوسته زیبای و معروف htc, تم و پوسته زیبای و معروف nexus, تم و پوسته زیبای و معروف آندرويد galaxy tab, تم و پوسته زیبای و معروف xperia ray, تم و پوسته زیبای و معروف براي sensation xl, تم و پوسته زیبای و معروف براي xperia arc s, تم و پوسته زیبای و معروف جديد desire, تم و پوسته زیبای و معروف جديد hd2, تم و پوسته زیبای و معروف جديد htc, تم و پوسته زیبای و معروف جديد آندرويد, تم و پوسته زیبای و معروف رايگان galaxy tab تصویر زمینه,
ارسال توسط مهدی
iPhone VO Theme

iPhone VO Theme یک پوسته زیبا و کامل از تم مخصوص گوشی های آیفون هست که شما با نصب این پوسته میتوانید گوشی آندروید خود را کاملا شبیه به آیفن در بیاورد. این برنامه آیکون ها ، پس زمینه و صدای گوشی های اندروید را به استایل گوشی آیفون تغییر می دهد.گوشی آیفون دارای استایلی منحصر به فرد می باشد که خیلی ها آرزوی داشتن آن را دارند.هم اکنون با نصب این پوسته زیبا می توانید گوشی اندروید خود را به آیفونی زیبا تبدیل کنید.



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:direct download IPHONE VO THEME 3,8,0, free download Theme for android, free download IPHONE VO THEME 3,8,0, galaxy tab, با لينک مستقيم, تم و پوسته زیبای و معروف xperia neo, تم و پوسته زیبای و معروف جديد htc, تم و پوسته زیبای و معروف جديد آندرويد, تم و پوسته زیبای و معروف جديد اندرويدIPHONE VO THEME 3,8,0, تم و پوسته زیبای و معروف جديد براي galaxy note, دانلود آندرويد, دانلود با لینک مستقیم IPHONE VO THEME 3,8,0, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف IPHONE VO THEME 3,8,0, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف اندروید IPHONE VO THEME 3,8,0, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف htc sensation, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف آندرويد با لينک مستقيم IPHONE VO THEME 3,8,0, دانلود تم و پوسته زیبای و معروف رايگان آندرويدIPHONE VO THEME 3,8,0, تم و پوسته زیبای و معروف galaxy s2, تم و پوسته زیبای و معروف htc, تم و پوسته زیبای و معروف nexus, تم و پوسته زیبای و معروف آندرويد galaxy tab, تم و پوسته زیبای و معروف xperia ray, تم و پوسته زیبای و معروف براي sensation xl, تم و پوسته زیبای و معروف براي xperia arc s, تم و پوسته زیبای و معروف جديد desire, تم و پوسته زیبای و معروف جديد hd2, تم و پوسته زیبای و معروف جديد htc, تم و پوسته زیبای و معروف جديد آندرويد, تم و پوسته زیبای و معروف رايگان galaxy tab,
ارسال توسط مهدی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد