آندروید
| سایت تخصصی دانلود بازی برنامه نرم افزار آندروید با لینک مستقیم |

یک بازی با گرافیک مناسب و خوب در سبک اتومبیل رانی می باشد . بازی سرعت عمل و دقت بسیار زیادی را می طلبد و همین امر اگر با گیم پلی و انیمیشن های جذاب و متنوع بازی ترکیب شود باعث می شود بازی سراسر هیجانی را تجربه کنید . در بازی ۱۸ اتومبیل با جزئیات بسیار کامل همراه با ۲۴ مسیر متنوع گنجانده شده است و برای تنوع بیشتر ۱۱ شخصیت هم به بازی اضافه شده است . برای راحتی شما ۵ حالت کنترل برای گیم پلی با قابلیت تنظیم موقعیت دکمه ها قرار داده شده است . پس دیگر منتظر نمانید و وارد میدان مسابقه شوید .



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
Drag Racing

Drag Racing

 

علاقه مندان به بازی های ماشین سواری با بازی زیبا و فوق العاده Drag Racing می توانید خودرو خود را انتخاب کنید و در مسابقات سرعت با رقیبان خود رقابت کنید. شما نیز می توانید در لیگ ها مختلف شرکت کنید و با مجهز کردن خودروی خود از رقیبان خود سبقت بگیرید و به مراحل بالاتر بروید که با بالا رفتن مراحل امکانات و تجهیزات بیشتری به شما داده می شود.



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
Real Racing 2

Real Racing 2

 

اگر از سرعت بالا لذت میبرید، اگر از حادثه های رانندگی هیچ ترسی ندارید و فکر میکنید راننده بسیار با تجربه ای هستید بازی Real Racing 2 (مسابقه واقعی) را امتحان کنید. در این بازی زیبا و با کیفیت بیش از ۳۰ نوع ماشین مسابقه ای مختلف وجود دارد که در ابتدای بازی همگی قفل هستند و باید با رفتن به مراحل بالاتر آنها را باز کنید. بازی به تمرکز بالایی نیاز دارد چون در صورت انجام یک حرکت اشتباه در سرعت بالای ۲۸۰ کیلومتر در ساعت ممکن است حوادث وحشتناک و مرگباری برای شما رخ دهد. در بازی چند نوع مود مختلف جهت بازی وجود دارد. مود مسابقه ای نیز که باید حتما در همه مسابقات رتبه نخست را به دست آورید.



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
Link 237 Racer

رالی فانتزی و قهرمانی در مسابقات را با Link 237 Racer تجربه کنید . دارای ۱۸ نقشه در ۳ تور برزیل . دارای ۵ شخصیت مختلف ، استفاده از توربو و ترمز دستی ؛ دارای ۱۹ مدال افتخار و تعدادی والپیپیر که از جذابیت های بازی میباشد . بازی به ۲ صورت آفلاین و آنلاین میباشد. همچنین میتوان به گرافیک بسیار خوب بازی اشاره کرد که این ویژگی باعث جذب کابران بسیاری شده است . حال این بازی به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان آماده دانلود میباشد . از بازی لذت ببرید .

Link 237 Racer



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی

صفحه قبل 1 صفحه بعد